Op woensdag 1 april 2026 hebben we onze algemene ledenvergadering gehouden.
Punten die besproken zijn:
- gezamenlijke verantwoordelijkheid leden en bestuur
- app-groep
- de bijen in de Bikkershof
- kennisdeling tussen de hovenier en de leden
- kluscommissie
- verbeteren van het dierenverblijf
We hopen je ook te ontmoeten op onze werkzaterdagen!